Asiakaslähtöisyys, mitä se merkitsee Ehdalle?

Meillä Ehdalla tahdotaan toimia aina asiakaslähtöisesti. Rekrytointeja tehdessä tapoihini ei kuulu etsiä yritykseen ketä tahansa töihin, vaan valitsen hakijoista tekijän, jonka yritys itsekin valitsisi. Tämä onnistuu parhaiten tutustumalla asiakasyrityksen toimintaan ja toiveisiin.

Tutustumalla yritykseen tiedän paremmin, millaiseen paikkaan olen rekrytoimassa tekijöitä. Ehta on tehnyt vuosia yhteistyötä muutamien yritysten kanssa. Tällöin riittääkin asiakkaalta vain yksi puhelinsoitto, eikä rekrytointi vie heiltä aikaa tai muitakaan resursseja.

Pyrin myös siihen, että meidän ja yrityksen välinen vuorovaikutus on mahdollisimman vaivatonta. Haluamme olla helposti tavoitettavissa ja meiltä saa haastaviinkin kysymyksiin vastauksen nopeasti.

Takaisin blogilistaukseen

Palvelemme: ma-pe 9-16
Puhelin: 050 388 6631
Sähköposti: toimisto@ehtahenkilostopalvelut.fi
Osoite: Salpakatu 2 A, 80100 Joensuu